tisdag 13 april 2010

Hemma med sjuk W

I söndags reste Fredric till Kina med jobbet och jag tycker alltid det är så jobbigt att säga hej då särskilt nu när han ska vara borta en ganska lång stund. Så i söndags var en dag fylld av tårar, Walter tyckte det var konstigt att mamma grät så när Fredric skulle åka och säga hej då till Walter ville han inte kramas eller pussas. Han ville bara vara med mig, men jag sa tilll F att han inte får ta det personligen. W blev nog bara fundersam och orolig att mamma var ledsen.

F är nu framme i Kina och jag och Walter får klara oss själva ett tag.

Självklart passar Walter på att bli förskyld och hostig. Tror även han har ont i halsen för han säger att det gör ont i munnen, så skönt när han kan berätta hur han mår.
Så idag sitter vi i soffan och tittar på TV. Jag blir lätt uttråkad så det kliar i fingrarna på att få åka till IKEA och köpa saker till uteplatsen samt ngt blomsterland för att köpa fler blommor. Men vi får nog snällt bara sitta hemma och ta det lugnt....














Får hitta inspiration på nätet såläng på härliga uteplatser. Så här serdet ut i senaste Sköna Hem.
Ha en bra tisdag.
Kram Frida

1 kommentar:

  1. VILKEN FIN BLOGG!
    Du är en sann inspiration och jag tappar hakan av vad du hinner med.... Hoppas massor på din inspiration när du kommer ner till oss i maj, inte minst till vår takterrass.

    Hur mål lille W? Typiskt att det skulle bli så här när F är bortrest! Och moffa är väll inte att räkna med i flyttstormen?

    Sätt honom på ett tåg till oss så kan de små korvarna nysa ikapp : )

    Puss och kram till er två. Massor med kärlek.

    SvaraRadera